Wanneer u een klacht heeft…
Wij van Energie City streven ernaar om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Maar bent u alsnog
ontevreden over de dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.
Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft Energie City een duidelijke klachtprocedure. Wij vinden
het belangrijk dat uw klacht gehoord wordt en dat uw klacht afgehandeld wordt.
Wat kunt u doen als u een klacht heeft?
U kunt uw klacht op verschillende manieren indienen: telefonisch (085-4016210) of schriftelijk per mail (info@energiecity.nl)
of per brief (Torenlaan 5, 1402 AT Bussum). Onze voorkeur gaat uit naar een schriftelijke klacht, omdat uw tekst dan het
uitgangspunt van de behandeling is en niet een eventuele interpretatie van de klacht door een medewerker.
Klacht beschrijven:
• Beschrijf uw klacht.
• Beschrijf wanneer u tevreden bent.
• Vermeld u persoonlijke gegevens;
• Voornaam en achternaam
• Contactgegevens, zodat wij met u contact kunnen opnemen
Wij helpen u graag verder!
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.